Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 13 lutego 2012

Mój recykling, siatkowania dalszy ciąg i mocne postanowienie..

Dzień dobry Wszystkim w ten piękny zimowy dzień !!
Mrozy zelżały,więc chętniej wychodzi się z cieplutkiej chatki :) W związku z tym zrobiłam malutką sesję zdjęciową- modelki wprawdzie brak,ale od czego jest wieszak i winobluszcz na ścianie.
Jak większość z Was lubię przerabiać niektóre rzeczy- w tej chwili jestem na etapie włóczkowym i gazetowym (o gazetach innym razem).Sweterek i chusty są tego przykładem.
Jeśli chodzi o siatkę, to zastanawiam się,czy nie zrobić z tego bieżniczka lambrekinu na okno.Zastanawiam się tylko z jakim materiałem go połączyć?Może któraś z Was mi coś doradzi?









Ps.1. Oczywiście wzory są gazetkowe-niektóre z moją modyfikacją.
Ps.2. Postanowiłam,że będę "wyrabiać" zaległe robótki-zrobiłam już w nich porządek-prawie wiosenny ;)
Zobaczymy,czy wytrwam..
Ps.3.Sknociłam ustawienie daty w aparacie- powinna być dzisiejsza..

Trzymajcie się cieplutko i nie dajcie się zimie :)
Kasia