Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 1 marca 2012

Krótko..

Witajcie wiosennie!!
Zauważyłam, że na wielu blogach przewija się temat wiosny.U mnie ona zaczyna się w momencie dostawy zamówionych nasion, co nastąpiło dwa dni temu :D Na szybko zrobiłam etykietki i dziś w planach wysiewanie min. pomidorów,pierwiosnków, selera, itp.(na tą chwilę 11 doniczek).Zaczynam powoli wynosić pelargonie i fuksje pochowane w piwnicy...Rzec można by było: "Wiosna, Panie Sierżancie..."
Odpowiadając na pytanie Marty z blogu http://smiejowisko.blogspot.com/ :
Czytam, czytam - bardzo to lubię.Dwa dni temu skończyłam Tom 1 powieści kryminalnej Stiega Larssona "Millennium"-Mężczyźni,którzy nienawidzą kobiet, a w tej chwili na biurku mam książkę polskiego autora Macieja Maciejewskiego

Zapomniałam o tym,żeby się pochwalić: Wygrałam CANDY u Roksany!!! Jako druga osoba.Cieszę się niesamowicie!

Na zakończenie, Mili moi (miało być krótko)-wiosenny obrazek(wprawdzie nie tegoroczny,ale pomyślcie o tym,że tak będzie już niedługo)

Pozdrawiam cieplutko, choć w lubuskiem mży...