Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 25 kwietnia 2012

Ogrodowo...

Witajcie,

W lubuskiem  dziś pogoda w kratkę - z czego bardzo się cieszę. W tej chwili deszcz jest bardzo potrzebny.
Nie przeszkadza mi to jednak w pracach ogrodowych, pogoda pod chmurką jest jak najbardziej odpowiednia do wszelkiego sadzenia i przesadzania. Kompost rozrzucony, jeszcze tylko brzegi rabat poprawić i co nieco wyplewić i chwila przerwy ;)
Żartowałam,  oczywiście :D Każdy, kto ma choć maleńki ogródek, wie że zawsze znajdzie się w nim coś do zrobienia..
Wiosna, to pora kwitnienia tulipanów i różaneczników, więc dziś Wam kilka pokażę ;) - tak dla oderwania się od swoich obowiązków..

Na koniec zostawiłam małą przeróbkę. To coś miało być "wyzłomowane",ale dostało się w moje łapki i zostało osłonką na doniczki.

Takie tam moje ciapajki farbą. Muszę chyba jeszcze coś zrobić z uchwytami - czy powinnam je maźnąć farbą? W szarym, czy ciemniejszym kolorze?