Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 30 stycznia 2013

Kolejny krok...

...w mojej nauce robienia na drutach. Tylko zastanawiam się, czy to krok do przodu?
Chyba zaczęłam nie od tej strony, co powinnam. Najpierw ażur na drutach a teraz czapki - powinno być na odwrót?
Mniejsza z tym. Dziś dwie czapki: dla dziewczynki, czyli dla mnie i dla Mężczyzny ;)
Najprostsze z możliwych. Włóczka akrylowa podwójna w dwóch odcieniach brązu.



Chciałabym jeszcze podziękować za wyróżnienie, które otrzymałam na blogu Miły Drobiazg

I wiecie, mam mieszane uczucia:  z jednej strony, cieszę się,że ktoś wyróżnił mój blog, ale równocześnie straasznie nie lubię łańcuszków. Poczyniłam nawet mały banerek(muszę go jeszcze dopracować)

Odpowiem jeszcze na pytania, do których zostałam wezwana ;)
1. Ulubiony kolor...- zielony i niebieski
2. Podróż marzeń...- zwiedzić całą Hiszpanię
3. Chciałabym...- no właśnie? - wiele rzeczy :D
4. Gdybym mogła być zwierzątkiem, byłabym...- w dzisiejszym świecie nie chciał
abym być żadnym ;)
5. Jedno życzenie  do złotej rybki...- mam takie ;)
6. Uwielbiam zapach...fiołków
7. Nie cierpię...- ludzi, którzy uważają się za lepszych a w rzeczywistości nic sobą nie prezentują
8. W wolnej chwili... czytam, 
9. Słucham muzyki...prawie każdej, z przewagą poezji śpiewanej
10. Ulubiony film..."Ja Cię kocham, a ty śpisz"- za uśmiech Billa Pullmanna
11. Najpiękniejsze drzewo...-wiadomo,że robinia akacjowa ;) no i lipa :)


Podrówka dla wszystkich