Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 16 lutego 2013

Do kompletu

Jakiś czas temu  powstała kolejna czapka - miała stanowić komplet z szalikiem, ale przyszła właścicielka czapki nie polubiła ;)
Czapka ostała się więc mnie :)


Oczywiście wrobiłam ażur - jedyny który opanowałam ;)

Druga rzecz, to miłe wyróżnienie, które mnie spotkało na blogu Maxi i jej uszytki - jeśli jeszcze nie byłyście na jej blogu, to zajrzyjcie i pooglądajcie ubranka, jakie szyje - ja mogę sobie tylko powzdychać :)

Ponownie wytłumaczę się z braku nominacji: konsekwentnie nie nominuję żadnego z blogów, bo uważam,że każda/ każdy z Was robi coś, co zasługuje na wyróżnienie - wszystkie blogi, które mam w liście ulubionych i obserwowanych są na swój sposób wyjątkowe i jeśli któraś z Was zawita tu do mnie, to niech się częstuje wyróżnieniem, bo przeznaczam je dla każdego ;)
A moje odpowiedzi na pytania? No proszę...
  1. Moje hobby to………-ogród
  2. W ludziach cenię……-uczciwość
  3. Najbliższe memu sercu są……-hmmm, no nie wiem……..
  4. Moja ulubiona potrawa to……-pierogi ruskie ?……..
  5. Odpoczywam przy……………….-muzyce, książce.
  6. Ulubiony film…………………- "Ja Cię kocham, a Ty śpisz" - za uśmiech Billa Pullmanna :D
  7. Wymarzony urlop………………….. Hiszpania
  8. Mój styl………………………….he he he - to zależy od nastroju :D
  9. Pies czy kot…………………zawsze pies !!
  10. Gdy robię to, co kocham to………………hmmmm
  11. Najbardziej w sobie cenię.………………o kurde! to, że idę swoją drogą......

Ufff Aga - pytania strasznie ciężkie :D Wymęczyłaś mnie na maksa.

Pozdrawiam wieczorową porą