Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 4 marca 2013

Dylematy niematczyne i pierwsze buciki na szydełku..

No właśnie.....
W rodzinie zapowiada się boom - baby boom - i jako przykładna ciocia postanowiłam "uszczęśliwić" przyszłe mamy swoimi tworami. Od dłuższego czasu chodziły mi po głowie buciki dziecięce, ale decyzję o tworzeniu podjęłam po obejrzeniu pimposhkowych butków - cudo! Niestety na drutach i opis po angielsku.
Wszyscy wiedzą, że ja raczej szydełkowa jestem, więc zaczęłam podpatrywać w sieci. Natknęłam się na trampeczki zdzid, na które trafiłam też  tutaj i  to mi zagrało!
Oczywiście moje butki powstały z różnych opisów i wesołej twórczości własnej,ale inspiracją były niektóre blogi...
Problemem okazał się natomiast rozmiar - jakiej wielkości powinny być butki dla małych dzieciaczków?? W dalszym ciągu nie wiem - chyba będę musiała troszkę poszperać...
Oto moje pierwsze buciki szydełkowe. Tadaaa

Włóczka "dziecięca" Red Heart Baby + żółta bawełna, dł. butka 11,5 cm i wys.ok. 5cm



Włóczka Red Heart Baby dł. butka 8,5 cm wys. ok. 4 cm.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam wiosennie.