Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 19 marca 2013

"Kto w marcu siać nie zaczyna, dobra swego zapomina"

Zgodnie z przysłowiem i z dużym opóźnieniem już w weekend rozpoczęłam pierwsze siewy.

Wysiałam kilka odmian pomidorów, zioła, pnącą tunbergię a dziś dołączyły do tego surfinie.Wiem, wiem późno, ale brak słońca nie skłaniał mnie do przyspieszenia terminu siewów, bo co mi po wcześniejszych siewkach, gdy będą wątłe i blade. Mam nadzieję, że zima postanowi od nas wreszcie odejść i zawita wiosna, bo czas już najwyższy. A tymczasem, w ramach porządków przed / a może wiosennych znalazłam zastosowanie  dla starej skrzynki (dziadkowej).Przerobiłam ją na skrzynię na nasiona - jako taki porządek więc już jest..Dorobiłam też torebki na nasiona, wzór stąd - do większości z nich użyłam oczywiście papieru z toreb zakupowych ;) Recykling, to fajna rzecz :D:D

no i kilka migawek zimowo-siewnych

Pozdrawiam Wszystkich Zaglądających