Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 13 marca 2013

zawieszki, czy też nie../zbiorczo

no właśnie..
W ramach porządkowych prac wiosennych postanowiłam ozdobić moje pojemniczki na różne przydasie i poczyniłam coś w rodzaju tagów/ zawieszek (scrapujące Panie pewnie będą wiedziały o co chodzi) - ja sama do końca nie jestem pewna, co to jest, bo nigdy czegoś takiego nie robiłam i tu z tego miejsca :
UPRZEJMIE PROSZĘ O WSZELKIE SUGESTIE

Robiłam je pierwszy raz i bez jakichś tam specjalnych narzędzi i papierów i wszystkiego, co tam jest potrzebne (wiecie,że szydełkująca jestem )
Grafiki są stąd

Za oknem zima a ja myślami jestem w ogrodzie - w tym roku mam opóźnienie, ale muszę się zabrać w końcu za wysianie pomidorów, ziół i surfinii.
Śniegu pełno wokół i ptaków zlatuje się mnóstwo do karmy.
Nawet kosy, których nie widywałam przez całą zimę, teraz pojawiają się parami.

Na samiutkim końcu, chciałabym pochwalić pewien sklep internetowy z włóczkami .


Muszę przyznać,że naprawdę dbają o klientów - właśnie dostałam paczkę z włóczkami, które zamówiłam w niedzielę. Dziękuję :) (Żeby nie było - nic z tego nie mam:) po prostu chwalę, bo jestem zadowolona)

Do następnego "spotkania"
Trzymajcie się ciepło:)