Obserwatorzy

Google+ Followers

piątek, 3 lipca 2015

Wyzwanie fotograficzne u Reni - czerwcowe podsumowanie.

Witam Wszystkich !
Nie zdążyłam jeszcze odpowiedzieć na ostatnie komentarze odnośnie kapturków na przetwory,  nadrobię to, a już spieszę z nowym postem, który jest podsumowaniem zabawy u Reni w Ażurowych Marzeniach.
Wprawdzie mój aparat jest z poprzedniego wieku ( hehehe :D), ale co tam! Grunt, to dobra zabawa. A bawiłam się całkiem nieźle, choć niektóre hasła były zagwozdką :)
Zaczynamy!


1.O poranku

najlepiej wyglądają zdjęcia ogrodu  -światło pomaga stworzyć cudne zdjęcia

 

2. Żółty

to jeden z moich ulubionych kolorów - tutaj w postaci róży

3. Na nogach

 najczęściej "ogrodówki" :D

4. Słodko

przetworowo

5. Leniwie

czasu nie spędzam (zwłaszcza przy Maluszku) - nawet przy kawie mam zajęcie
 

6. Coś

7. Krople

deszczu na kapuście

8. Połowa

pracy już za mną

9. Napis


10. Na spacerze


11. Obok 

niedaleko rośnie wierzba, a na niej krzew porzeczki (ciekawe, czy gruszki na wierzbie też wyrosną :D)


12. Czarno - białe



No i jakoś wybrnęłam. Zobaczymy, co Renia wymyśli w lipcu. Czekam z niecierpliwością

Pozdrówka,
K.