Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 28 października 2015

Środa z Maknetą, czyli Wspólne Dzierganie i Czytanie

Witam Wszystkich zaglądających regularnie, jak i tych, którzy trafili tu przypadkowo.
Ostatnią środę jakoś opuściłam ( a może odpuściłam). W robótkach niewiele się działo a w książkach zastój zapanował. To było tydzień temu w środę.Od tego czasu trochę się zmieniło: skończyłam (nareszcie!!!) czytać "Bitwę o Kościół", przeczytałam lekką opowieść "Polowanie na sobowtóra" Lindy Howard i właśnie zaczynam "Maskaradę" Georgette Heyer. Jest to !!romans!! osadzony w czasach Jerzego IV - to początek XIX wieku, akcja dzieje się  w Londynie- tyle zdążyłam wywnioskować :D Na ogół nie czytam romansów, ale książka ta wpadła mi w ręce, więc trzeba z nią zrobić, to co się zazwyczaj robi z książkami ;).
A robótkowo, kończy się czapa resztkowa - mam zamiar zrobić jeszcze kominek i rękawiczki dla Malucha.
Dzięki takim robótkom, można szybko pozbyć się nadmiaru maleńkich kłębuszków włóczek..

Miłego dnia,
K.