Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 28 października 2015

Wyzwanie fotograficzne u Reni " Idzie jesień" - podsumowanie.

Rozpisałam się, że hej! Otwieram bloga a tu wiatr szaleje po pustej stronie. Wklejam więc to, co napisałam Ewie : "D  coś mi się komputer zbiesił, blogger namnożył postów roboczych, Maluch się obudził i cały post poszedł w powietrze. Pierwszy raz mi się to zdarzyło, ale zaraz nadrobię zaległości."
Taaaak , bo zaległości są. Obiecałam sobie, że  w wyzwaniu organizowanym przez Reni tym razem przyłożę się jak najlepiej. Pokażę Wam, co mi z tego wyszło:

Za oknem


Promyki słońca 


Wieczorem 


Brązowy 

 

Na spacerze


 Moja pasja



Coś ciepłego 

 

Kawa czy herbata

 

Bukiet


Niedzielny poranek 


Liście 


Spojrzenie 


Do góry nogami 


Do pary 

 

10:00


Na drzewie 



Bez pośpiechu 



W kolorach jesieni 




I co wy na to? Jak mi poszło?

Pozdrówka,
K.