Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 4 listopada 2015

Kolejna środa i Wspolne Dzierganie i Czytanie.

Witajcie,

Najpierw napiszę , co mam do napisania a później odpowiem na miłe komentarze ( miałam problem z komputerem i dopiero teraz mogę to nadrobić).
Dziś kolejna środa z Maknetą - cieszę się, że udaje mi się chociaż w środy zamieszczać jakąś informację o postępach pracy... Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej :D  A co się czyta, to widać.Właśnie skończyłam
Debbie Macomber i zaczynam Jo Nesbo ...

Robią się rękawiczki do czapy dla Małego i kończy mała chusta z przeznaczeniem dla dziewczynki. Mała, bo niestety nie udało mi się dokupić takiego samego moheru i teraz myślę, czy zostawić ją taką, jaka jest, czy też wykończyć innym kolorem. No właśnie.... i to jest mój dzisiejszy dylemat.
Chusta wygląda tak:

to różowe, to próba wykończeniowa :D
Może Wy macie jakieś pomysły??
Czekam i pozdrawiam.