Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 24 listopada 2015

O jeden rękaw mniej, czyli dekoracje świąteczne z odzysku.

Witajcie,

Już najwyższy czas zająć się dekoracjami świątecznymi. W tym roku postanowiłam zrobić coś więcej niż tylko wianek i dekorację choinki. Mam nadzieję , że mi się to uda. Zaczynam od bałwanków, z racji dostania kilku swetrów w celu wiadomym :D:D Internet jest pełen różnych pomysłów i czasami nawet nieświadomie trafi się na jakiś, który chciałoby się zrealizować. Innym razem wpadnie nam coś do  głowy i okazuje się, że nie tylko nam, ale i kilkudziesięciu osobom na świecie :D Bałwanki z odzysku chodziły mi po głowie, ale znalazłam pomysł skarpetkowy, który z racji nieposiadania białych skarpet został odłożony na półkę na rok czasu. Mam za to sweter, a jakże ! biały ! jak pisałam zdobyczny. Z rękawa powstały już dwa bałwany, szykują się dwa następne.Oto krótka prezentacja - na śniegu!! :)

 






To moje 20 i 21/52 - właśnie wykańczam kolejne projekty :D Mam nadzieję, że do końca roku zrealizuję chociaż połowę z wyzwaniowych 52. 

Pozdrówka,
K.