Obserwatorzy

Google+ Followers

piątek, 22 stycznia 2016

Środa minęła niepostrzeżenie.....

Taaak, post środowy w piątek - zdjęcie zrobione w środę i brak możliwości do stworzenia posta. Norma... Zwłaszcza, gdy Maluch dochodzi do wniosku, że rutyna  i uregulowany tryb życia są nudne i  postanawia wywrócić wszystko do góry nogami.
Książka na zdjęciu przeczytana - polecam tym, którzy lubią przygodę na poły z historią.
Robótkowo niewiele, powód wiadomy  -----> patrz wyżej ;)

                      Na początku stycznia wymyśliłam sobie, że będę uczyć się nowych wzorów na drutach i tworzyć kwadraty na narzutę. Jak widać  nie tylko ja wpadłam na ten pomysł, ale również autorzy gazetki, ostatnio głośno reklamowanej. Kupiłam. Co z tego będzie, zobaczymy.
Recenzję zamieszczę (a właściwie mój punkt widzenia, czyli osoby niewiele potrafiącej na drutach), jeśli ktoś będzie zainteresowany.


Ps. Oczywiście , jak wszystkim wiadomo, post związany jest z środowym Dzierganiem i Czytaniem u Maknety.