Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 30 stycznia 2016

Styczeń wyzwaniami stoi... - wyzwanie fotograficzne u Reni

Witajcie.
Na początku stycznia postanowiłam wziąć udział w kilku wyzwaniach i po kolei mam zamiar Wam je zaprezentować.
Dziś mowa o fotograficznym wyzwaniu u Reni.
Fotograf ze mnie marny, ale zabawa przednia ;)
Zaczynamy !

1. Widok



2. Do góry nie patrzymy, raczej pod nogi :D



3. Zimno nam nie grozi..


4. Śniadanie  - jeśli chłopaki nie zżarłają mi jutro naleśników na śniadanie ( a mam w planach) zanim zrobię zdjęcie, to fota będzie :D
5.Cisza
6. Daleko


7. Odbicie - tak miał wyglądać żywopłot po obu stronach ścieżki (żywopłot z trzmieliny)


8. Leniwie - ostatnio brak tego słowa w słowniku, a co za tym idzie - również na zdjęciach ;)

9. Kubek


10. biały


11. pysznie


12. płomień


13. pośród drzew - łazimy, gdzie się da


14. z bliska


15. pusto - hehe takie fajne sanki, a stoją sobie puste..


16. ślady


17. na niebie - szaro, nic nie widać...


18. w kuchni- za mały i za wąski (parapet) - nie mieszczą mi się kwiaty..
21. świątecznie - ostatni akcent świąteczny



19. w czerwieni



20. choinka - taka sobie



22. przyjaciel - najlepszy - wszystkich członków rodziny



23. w zimie



24. płatki - raczej zaczątek śnieżycy..


25. lubię spacery z synkiem


26. przyjemności, to zajęcia z Maluchem ;)




 No tak.... Nic lepszego nie wymyśliłam, choć na spacerach fotki pstrykałam :D Mam nadzieję, że się podobało.

Ps. Zapomnialam o banerku ;)


Pozdrówka,
K.