Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 9 marca 2016

Środa z Maknetą i takie tam...

Witajcie,

Dziękuję za miłe komentarze odnośnie czapek.Podejrzewam, że na razie skończę z kolorem żółtym, bo trochę za dużo go tutaj było (przynajmniej dla mnie).
Dziś środa i choć postępów w czytaniu nie ma, to w dzierganiu coś tam idzie do przodu...


Chciałabym też pochwalić się niespodzianką, którą dostałam od Kasi z bloga Punkty Odniesienia.
Odgadłam, co tam wymyślnego zrobiła przy pewnej robótce i proszę! udało się! Zajrzyjcie, polecam, bo nie dość, że ma bloga o szyciu, to jeszcze ciekawe hobby, a jakie, to sami sprawdźcie ;)


Najbardziej zainteresowała mnie laminowana tkanina (wszystkie są piękne, ale z taką nie miałam jeszcze do czynienia ) i zastanawiam się, co z niej zrobić. To ta na samym spodzie. Macie jakieś pomysły? Bo chęci do szycia mam :D
I jeszcze jedna rzecz, która najbardziej cieszy dziergacza :D: włóczki, tego nigdy za wiele.
Dziękuję i polecam się na przyszłość :D



 Włóczka w moim koszyczku z t-yarnu - to mój 2/16 w wyzwaniu u Yadis - czyli projekt z włóczki własnej produkcji.Muszę zrobić do niego jakieś wypełnienie i będzie gotowy ;)

Jeszcze banerek, o którym ciągle zapominam ;)

Pozdrówka,
K.