Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 31 października 2016

Bombowe, czy też nie, spełni swoje zadanie znakomicie..

Lubię pudła, pudełeczka i wszyscy o tym wiedzą.Wystarczy zerknąć tutaj, tutaj, tutaj i tutaj  i można pooglądać część pudełek...
Tym razem nie szalałam zbytnio - po prostu wzięłam dwa pudełka po kaszy i ryżu, okleiłam i zrobiłam pojemnik na kartki z notatkami, które wszędzie się walają.Docelowo będzie wisiał i dzięki temu nie zajmie zbyt wiele miejsca w moim zagraconym już kąciku ;) Do tego zwykła puszka, kawałek papieru trochę kleju, tasiemki i wstążki i wyszło, co wyszło.






Zgłaszam moje dzieło do zabawy u Danusi





Dziś ostatni dzień miesiąca i widzę, jak wiele osób szaleje halołynowo - ja nie, ale zrobiłam duszka, który świetnie wpisuje się w nastrój dnia dzisiejszego - oczywiście w towarzystwie dyń..








Duszka z filcu zgłaszam na wyzwanie DIY: "Dynia kontra wrzos"