Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 10 października 2016

Czapkowanie czas zacząć ;)

Powiało chłodem, więc najwyższy czas wyciągnąć cieplejsze ubranka.
Można też wziąć się za produkcję ;) może nie na skalę masową, ale na potrzeby najbliższej rodziny. Pogoda sprzyja robótkowaniu, więc ostatnio udało mi się kilka rzeczy zrobić.

Dwa komplety dla chłopaków powstały z przeróbki bluzy w pięknym błękitnym kolorze, podszyte są polarem, więc zestawy typowo zimowe...







Czapka z zielonej dzianiny, powstała ze swetra (jedna już poszła w świat) - muszę pochwalić się dodatkowo pomysłem na guzik, który powstał z zabawki z jaja - niespodzianki ;) 
Tutaj jest kangurek, na poprzedniej była żabka a zostały mi jeszcze dwa zajączki :D
Czapa podszyta dresówką pętelką, więc typowo jesienna ;)


No i dwie czapy dziergane... - muszę powiedzieć, ze na tą chwilę, to niewypały :D
Pierwsza, to pilotka -jak na razie za duża na chłopaków (będzie musiała trochę poczekać ;))




Drugą zrobiłam (jak poprzednią)  z czasopisma Simple Stylish  Robótki na drutach, bo mnie zauroczyła prostotą. A kolor wybrałam, bo bardzo mi się podobał :D
I teraz zastanawiam się, co z nią zrobię...



Jak na razie nie powiedziałam ostatniego słowa w kwestii czapkowania, więc spodziewajcie się dalszego ciągu...

Pozdrówka ślę
K.

Ps.1 Jak zauważyliście, zmieniłam nazwę bloga - myślę, ze będzie łatwiejsza w wymowie i zapamiętaniu ;)
Ps. 2  Zapomniałabym o tym, że zgłaszam moje szyciowe czapy do zabawy na blogu Adzik tworzy 
"Akcja: Reperacja"