Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 27 października 2016

Dynia na kilka sposobów

Dynia to znakomity obiekt do dekoracji, nie tylko żywa, ale i sztuczna. Te kolory jesienne nastrajają bardzo optymistycznie (mnie na pewno ;)).
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka odsłon - nie tyle ile miałam w planach,ale mówi się trudno...


Dynie szyte z małych elementów - u mnie służą za breloczki i igielniki (zamiennie ) - zdjęcia stare, bo to pierwsze moje dynie..



Dynie z materiału - u mnie klasyczne, pomarańczowe, ale pomysłów jest mnóstwo


Dynie szydełkowe wg Moniki z Kijankowa 




Dynie oczywiście zgłaszam do zabawy w Cyklicznym Szydełku DIY


I tyle na tą chwilę, jeśli chodzi o dynie.

PS. Chciałabym bardzo serdecznie powitać wszystkich nowych Gości na moim blogu. Mam nadzieję, ze zostaniecie ze mną dłużej.

Pozdrawiam,
K.