Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 8 października 2016

Jesień w ogrodzie i drugie życie...

...czegokolwiek, co znajdzie się pod ręką :D To moja domena. Zawsze oglądam każdą rzecz po kilka razy właśnie pod kątem przerobienia tego na coś innego.
Właśnie tak było z .. trzonkiem od łopaty, który walał się po kątach zapomniany i niepotrzebny.
Trochę czasu trwało, zanim coś z niego zrobiłam, pogrzebałam w zasobach internetu (to potęga !:D) i zrobiłam!!
Użyłam glinianej podstawki nadszarpniętej (nie,nie zębem czasu, ale rączką Malucha) i trzonka i mam paterę na dekoracje jesienne...

Tak prezentuje się  w słońcu:




a tak w dzisiejszym deszczu...



zostawiłam taką, jaka jest - bez odnawiania i zdzierania farby - specjalnie dopasowałam zieloną podstawkę i wydaje mi się, ze wygląda całkiem nieźle :D
Moja paterę zgłaszam na wyzwanie na blogu It`s just fun :

Wyzwanie # 30 Podaruj im drugie życie...




a jesień jakaś taka deszczowa się zrobiła....
ale nadal cieszy kolorami








i kwitną jeszcze róże...










no i dary jesieni też pięknie się prezentują:




Trzy ostatnie zdjęcia zgłaszam do Fotogry na blogu Art Piaskownica


Pozdrawiam i zapraszam na następny post - będzie bardziej zimowy ;)
K.