Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 7 listopada 2016

Szczęście...

uśmiechnęło się ostatnio do mnie. I to dwa razy!
Wygrałam  V edycję Cyklicznego Szydełka na blogu DIY -  kordonki, które na pewno posłużą do stworzenia czegoś fajnego.


A na blogu Ogród przydomowy wygrałam świetne książki ogrodnicze i już jeden pomysł jest w trakcie realizacji, ale o tym pewnie będzie tutaj ->  za jakiś czas..


Dziękuję bardzo za piękne prezenty!!

Warto więc czasem zapisać się na jakieś blogowe zabawy, bo zawsze jest szansa..

I żeby nie było, że chwalę się tylko wygranymi - zrobiłam jakiś czas temu włóczkożerny kominek dla dziewczynki - podobno jest z niego bardzo zadowolona. Dzięki temu zużyłam większość włóczek w kolorze od wrzosu do różu i zgłaszam kominek na akcję WZW 

Banerek do zabawy



i kominek 



Pozdrówka ślę,
K.