Obserwatorzy

Google+ Followers

piątek, 9 grudnia 2016

Coraz bliżej święta...

Wiem, wiem... zaległości mam, ale ostatnio wszystko jakoś tak szybko się dzieje... A może to ja jakaś taka wolniejsza i bardziej ospała jestem.
Post z kalendarzem adwentowym miał być już dawno a jakoś nie miałam sposobności, żeby go zamieścić. Tak samo było z gwiazdkami na wyzwanie DIY w Cyklicznym Szydełku.
No nie zdążyłam i mam nadzieję, że Dziewczyny mi to wybaczą..

A teraz trochę zdjęć:
Kalendarz pierwotnie miał powstać techniką tapestry crochet ( i tak powstawał) ostatecznie jednak to aplikacja - w przyszłym roku może pozostałe elementy będą szydełkowe...





Z wieszaka zrobiłam czapę elfa ;)



a dół przyozdobiłam girlandą z gwiazdek.
Tak, tak -> tych gwiazdek




Spóźniona (jak zwykle) zgłaszam je w Cyklicznym Szydełku

Pozdrówka i dobrej nocy,
K.