Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 22 grudnia 2016

Cyklicznie: szydełko i książka

Witajcie,

Dziś po dłuższej przerwie dołączam do zabawy u Maknety. Właśnie niedawno zaczęłam czytać książkę Remigiusza Mroza " Kasacja" - podobno na miarę Johna Grishama - jak na razie całkiem nieźle..
A z robótek, skończyłam mały świąteczny koszyczek  na wyzwanie na blogu DIY Cykliczne szydełko




Trochę powymyślałam, ale gdy zobaczyłam te koszyczki od razu wpadł mi pomysł do głowy na koszyk  - gnom. No i wyszedł :D Nawet nos zrobiłam mu szydełkowy. W środku ma pojemniczek wypełniony cuksami ;)
Mikołajowy koszyk ma brzeg wykończony oczkami rakowymi - ot, takie moje małe zboczenie: po prostu lubię ten sposób wykańczania i jakoś tak zawsze mnie wtedy łapki swędzą...
Mam nadzieję, że przypadną do gustu ;) aaaaaaa i pomponiki robiłam widelcem ;) właśnie zauważyłam, że są mniejsze niż w oryginale..Wzór pochodzi z tej strony , przetłumaczony przez Majalenę z zespołu DIY





no i jeszcze banerek do zabawy


Pozdrówka,
K.