Obserwatorzy

Google+ Followers

niedziela, 15 stycznia 2017

Szary miś, gwiazdka z nieba i podsumowanie robótkowego tygodnia

Witajcie,

Dziś zbiorczo, bo czasu jakoś mniej. Kurczy się w tym roku niesamowicie i nie wiadomo, dlaczego...
Jakiś czas temu skończyłam robić misia na drutach, niedawno dokończyłam ubranko i prezentuje się on następująco:



Mojego misia zgłaszam do zabawy u Danutki w Cykliczne Kolorki


Do zabawy w Cyklicznych Drutach na blogu DIY zgłaszam moją zawieszkę - gwiazdkę (miała wyglądać troszkę inaczej, ale od samego początku myślałam właśnie o zawieszce...).Pełne gwiazdki ze wzoru Karto_flanej zrobię na pewno, ale tym razem zainspirowała mnie w taki sposób:




Coś to trochę krzywo wyszło, ale następnym razem będzie lepiej :D
banerek do zabawy

A podsumowując robótkowy tydzień: jestem w trakcie robienia dwóch pledów:

1. temperature blanket do zabawy na blogu Klub Twórczych Mam
Na tę chwilę mam już kawałek - mój będzie z maleńkich elementów wzorowany na narzucie zachód słońca i cienie z książki Maelody Griffiths "Narzuty, serwety, szale na szydełku".
Dodatkowo mam już przygotowany prawie wzornik kolorów, pozostaje brać się tylko do pracy ;)



2. Sophie`s Universe - piękny pled, który pewnie będę dłuuugo robiła, bo ja taka nieanglojęzyczna jestem ;) na wyzwanie na blogu u Yadis




3. śpiworek dla Maluszka z gazetki Simple Stylish Robótki na drutach

Jak widać wszystkiego po troszkę ;) Szydełko i druty na zmianę...
Pozdrówka,
K.