Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 8 lutego 2017

WDiC z Maknetą 4/2017 - pora wracać!!

Tak... przerwa wprawdzie krótka, ale środowe spotkania, to najlepszy sposób na zmotywowanie człowieka do powrotu do blogowego świata....
Ciężko, bo trzeba sobie przeorganizować czas i jakoś wszystko poukładać na nowo - z powodu wiadomego: od 12 dni ! jesteśmy w powiększonym składzie i uczymy się wszystkiego na nowo ;)

Wracamy a przynajmniej mam taką nadzieję ;)

Czytam, nadal, kiedy tylko mogę  ;) i dziergam, choć niewiele - jako przerywnik kwadraty narzuty na drutach



oczywiście dołączam banerek do zabawy u Maknety 


nadal czytam wyzwaniowo :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W Eljotkowym postrzeganiu już w styczniu miałam wziąć udział w wyzwaniu pt. "Pod hasłem" - niestety, książki zgarnąć do szpitala nie zdążyłam i styczeń przepadł ;) Mamy za to luty i postanowiłam wspomóc się  kołem ratunkowym: kobieta w sukni.


Pierwsza z serii, to  Kazuo Ishiguro "Pejzaż w kolorze sepii"


Nie zdarzają mi się książki, o których nie wiem, co powiedzieć - ta pozostawia pewien niedosyt. Czegoś mi zabrakło.Może wyjaśnienia wątków, które do końca są owiane tajemnicą...
To historia pewnej japońskiej wdowy Etsuko, która wspomina śmierć samobójczą swojej córki i robi to w tak zawikłany sposób, że pewne wątki łączą się i plączą z innymi pozostawiając niejasny obraz.
Ktoś bardzo ciekawie porównał akcję do puzzli, które dopiero pod koniec tworzą jakiś obraz, 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


W wyzwaniu czytelniczym 3650 stron na blogu Kreatywna Jacewiczówka doszły następujące książki:



Rani Manicka "Matka Ryżu " - 478 stron
Grażyna Jeromin- Gałuszka " Nie zostawiaj mnie" - 352 strony
Kazuo Ishiguro " Pejzaż w kolorze sepii" - 256 stron
Razem: 1086 stron! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W wyzwaniu czytelniczym u Wiedźmy, dopasowałam dwie książki:


KOLOR: 

Kazuo Ishiguro "Pejzaż w kolorze sepii"

OSOBA:

Rani Manicka "Matka ryżu"



Uff, na razie tyle, albo aż! tyle.
Pozdrówka,
K.