Obserwatorzy

Google+ Followers

niedziela, 30 kwietnia 2017

Ostatni dzień kwietnia...

to dobry czas na podsumowanie całego miesiąca.
Jakie podsumowanie i czego?? Ciężko powiedzieć..Jednak o takowe się pokuszę.

OGRODOWO:

Dziwny to był miesiąc: wiosenny a jednocześnie zimowy. Dobrze wystartowałam z ogrodem i zimne dni ostudziły mój zapał. Jestem trochę w plecy, ale mam nadzieję, ze to nadrobię..




KSIĄŻKOWO:

Tylko 4 pozycje przeczytane - trochę skromnie. ->tutaj mowa

ROBÓTKOWO:

Średnio: trochę dłubania w narzutach, jakieś maleństwa do tego i kilka prac prawie skończonych..



i ostatnie, co mi zaczyna powoli wychodzić w robótkowym temacie, to pisanki , o proszę ;)
Do doskonałości wiele im brakuje, ale zmierzamy ku lepszemu





Jajka zgłaszam na wyzwanie na blogu DIY "Jajcarny kwiecień"


UPDATE:  Zapomniałam, że czapeczka zrobiona z moteczka zabłąkanej, różowej włóczki, wędruje na wyzwanie na blogu Mijające Chwile : WZW, czyli wykorzystanie zalegających włóczek.


Pozdrówka,
K.