Obserwatorzy

Google+ Followers

niedziela, 30 kwietnia 2017

Wiosenny wianek - próba tutorialu ;)

Dawno już myślałam o pokazaniu od podszewki niektórych rzeczy, które robię i robię je tanim kosztem, wykorzystując materiały, które mam pod ręką.
Okazja nadarzyła się przy tworzeniu wiosennego wianka - wprawdzie wymaga on liftingu, ale baza już jest...




Jako bazy do wianków nie używam gotowych styropianowych form, tylko własnoręcznie zrobionych.
Tym razem użyłam kółeczek z lampy ikeowskiej opatulonych gazetami i paskami gąbki


Zazwyczaj używam drutu, ale nie miałam pod ręką ;)
Zmięte gazety owijam wokół okręgu i obwiązuję sznurkiem.
Właściwie bazę już mamy - ja zmiękczyłam swoją, owijając dodatkowo paskami gąbki i dzianiną bawełnianą. Można owinąć także jutą lub każdym innym materiałem dostępnym w danej chwili.
Wszystko zależy od nas samych.


I taką bazę możemy dowolnie dekorować  -moja jest w ubranku szydełkowym i czeka na wykończenie kwiatami ;)



Prosty sposób na wykorzystanie wszystkich możliwych materiałów dostępnych w danym momencie.

Ps. Mam nadzieję, ze następny tutorial będzie lepszy, a ten wysyłam dziewczynom z bloga DIY


Pozdrówka,
K.