Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 15 czerwca 2017

Candy i wyzwania !

Dziś post zbiorczy, bo czas nagli a obiecałam sobie, że zrobię Wam niespodziankę w postaci candy.
Jakoś tak ostatnio miałam szczęście kilka razy wygrać ciekawe rzeczy i postanowiłam również Wam coś od siebie ofiarować ;) Niewielkiego...A że kolor zielony lubię, to w kolorze zielonym to candy będzie.

Zasady jak wszędzie:

 Miło byłoby mi gdybyście u mnie zostali dłużej niż tylko raz dodając mnie do obserwowanych blogów. Proszę też o informację na Waszej stronie o candy. Termin niedługi, ale jakoś tak data miała być symboliczna: trzecie urodziny synka ;)
I jeszcze jedno: jeśli chętnych będzie więcej niż 20 osób, to dodatkowo druga osoba otrzyma chustę, którą wyciągnęłam z czeluści szuflad ( szuflady nie chcą się powiększyć i miejsca coraz mniej).

Proszę o informację, co wybieracie:
1.  Włóczkę, nici, trochę biżutkowych koralików, 2 markery + podkładki (5szt)
2  Chustę szydełkową.

Banerek do rozdania





Podkładki, które wchodzą w skład cukierasków, zostały zrobione ze wzoru z bloga DIY


banerek do zabawy w Cykliczne Szydełko


Jako że miało być wyzwaniowo a ja ostatnio przy wycinaniu guzików ze starej koszuli (tak, tak , zbieram guziki wszelakie :D), przypomniałam sobie o wyzwaniu dla dzieci na blogu KTM.
Rzuciłam hasło Młodemu ( 3 lata - prawie). Zapalił się (jak zwykle) do pomysłu i zrobiliśmy ramkę na  Zygzaka McQuinna -jeszcze nie jest pomalowany, bo czekam aż artystyczne zapędy mojego syna zmienią paletę kolorystyczną z czarnej na bardziej urozmaiconą :D

Przebieg prac


i efekt końcowy..



zaczynamy dekorować ścianę nad stolikiem ;)



i jeszcze banerek do wyzwania


Na dzisiaj tyle ;)

Pozdrówka,
K.